Odwiedź naszą nową siedzibę!
ul. Wojska Polskiego 23, 24-100 Puławy


Zakończenie roku harcerskiego 2016/2017

Ostatnią imprezą w tym pełnym pracy roku harcerskim było ognisko w Borysowie, 24 czerwca br. organizowane przez Hufiec ZHP Puławy. Wyróżnieni zostali drużynowi za ich ciężką pracę oraz zaszły zmiany w Namiestnictwie, gdyż przekształciło się ono w Namiestnictwo Zuchowe i Harcerskie.

 

Zdjęcia z tego wydarzenia znajdziecie TUTAJ


Wpłaty za obóz oraz informator

Obóz za pasem! Prosimy wszystkich o uregulowanie wpłat za wyjazd. Dodatkowo zapraszamy wszystkich o odebranie informatora obozowego w wersji papierowej.

Wersja cyfrowa: goo.gl/I9gXty

Można dokonać przelewu za obóz tytułem:
DSCZ – HAL 2017 Puławy – Imię i nazwisko uczestnika

na konto:
07 1160 2202 0000 0002 3489 0737 
Chorągiew Lubelska Związku Harcerstwa Polskiego
ul. 1 Armii Wojska Polskiego 7
20-078 Lublin

 


Wszystkiego Najlepszego !!!

 

 

Z okazji Dnia Dziecka życzymy Wam wiele uśmiechu! Aby na co dzień towarzyszyła Wam dziecięca radości i chęć poznawania świata 🎉🎁


Harcerski Spływ Kajakowy

Dokładnie tydzień temu odbył się spływ kajakowy organizowany przez druhnę Aleksandrę Szymańską oraz druhnę Michalinę Gworys. Płynęliśmy razem Wieprzem z Kośmina, aż do Niebrzegowa, gdzie zakończyliśmy spływ ogniskiem z kiełbaskami.

 

Zdjęcia ze spływu możecie zobaczyć TUTAJ


Odbyło się pierwsze Forum Komunikacji i Promocji

Za nami pierwsze Forum Komunikacji i Promocji ZHP – Forum pełne dyskusji o kierunkach promocji i komunikacji Związku Harcerstwa Polskiego. Podczas sobotniego spotkania 50 uczestników z 11 chorągwi rozmawiało o strategii komunikacji ZHP.

Podczas Forum uczestnicy dyskutowali o kierunkach promocji i komunikacji, które można zaproponować do przyjęcia uchwałą na 40. Zjeździe ZHP. Spotkali się, aby wymienić się wiedzą, zainspirować, posłuchać prelekcji, ale też rozmawiać i mieć wpływ na strategię, z jaką będziemy pracować przez najbliższe lata.

Forum Komunikacji i Promocji ZHP  było pierwszym takim wydarzeniem. Zainicjowane zostało przez Zespół Promocji i Komunikacji Chorągwi Gdańskiej. Współorganizatorem Forum był Wydział Komunikacji i Promocji GK ZHP oraz Centralna Szkoła Instruktorska.

Więcej znajdziecie TUTAJ


Zmiany w Chorągwi Lubelskiej !!!

12 maja 2017 roku na Zjeździe Nadzwyczajnym harcmistrz Tomasz Sych został wybrany nowym komendantem Chorągwi Lubelskiej ZHP.

Podczas zjazdu, wybrano także nowy skład Komendy Chorągwi Lubelskiej. Nowymi zastępcami komendanta chorągwi zostali hm. Edward Nakonieczny i hm. Ilona Bachanek, na funkcję skarbnika wybrano pwd. Pawła Kowalczyka. W skład komendy weszły także pwd. Małgorzata Góral i pwd. Agnieszka Hojda.

Serdecznie Gratulujemy !!!


Elektroniczny Śpiewnik Harcerski !!!

Jeżeli wybierasz się na rajd, nocowankę, czy inne wydarzenie harcerskie to nie możesz zapomnieć o śpiewniku, lecz gdy nie możesz go znaleźć z pomocą przyjedzie ci elektroniczna wersja śpiewnika przygotowana przez druhnę Karolinę Pyśniak.

Śpiewnik możecie pobrać TUTAJ


Konferencja strategiczna

 

W grudniu w naszej organizacji odbędzie się Zjazd Zwykły, który nie tylko wybierze władze naczelne ZHP, ale również zatwierdzi strategię rozwoju. Przyjmie kierunek, w którym organizacja będzie zmierzać w latach 2018-2025. Strategia to dokument, który pokazuje w jakim kierunku organizacja chce się rozwijać, jakie cele chce realizować. Pisanie strategii – to dokonywanie wyborów dotyczących rozwoju organizacji. Dlatego zostań współautorem Strategii rozwoju ZHP!

Zespół ds. Strategii ZHP zaprasza do współtworzenia dokumentu strategicznego, jaki określi wizję ZHP w roku 2025 oraz służące jej realizacji cele strategiczne na lata 2018- 2025.

 

Więcej na temat Konferencji znajdziecie TUTAJ


Przedłużamy zgłoszenia na V Zlot Kadry

 

Dla tych, którzy nie zdążyli się zgłosić na V Zlot Kadry ZHP, przedłużyliśmy zgłoszenia do 25 maja!
Jeszcze masz okazję zgłosić się i być z nami na największym ogólnopolskim spotkaniu kadry Związku Harcerstwa Polskiego. Pamiętaj! Spotykamy się w dniach 18-22 sierpnia na ziemi świętokrzyskiej, w kieleckiej Tokarni. 

Zgłoszenia znajdziecie TUTAJ